טיפול רגשי לילדים עי הילינג

שלחי לחברה

טיפול רגשי לילדים - מרחוק 

הבעיה עם טיפול רגשי לילדים, וטיפולים בילדים בכלל, היא שלילדים יש טווח קשר קצר יחסית, והם כל הזמן זזים (:
כאן בדיוק היתרון של הילינג ושל טיפול לילדים מרחוק – שמאפשר גם לראות דברים ולהבין מה מקור הבעיה, גם לשוחח עם הנשמה, וגם להעניק טיפול.
בדוגמא הזו של טיפול רגשי לילדים, הילדה יכלה להמשיך בחייה כרגיל, תוך כדי שהיא מקבלת טיפול רגשי – מרחוק.
 

טיפול רגשי לילדים 

בדרך כלל, גם כשמדובר בטיפול רגשי לילדים, וגם כשמדובר בטיפול רגשי למבוגרים, אומרים לנו 'לחכות קצת' כדי לראות אם הבעיה אולי תיפתר מעצמה.
השיטה הזו בדרך כלל מוכיחה את עצמה, משום שאצל ילדים הכל נזיל ומשתנה כל הזמן, וחבל לקבע אצלהם את התפיסה שיש להם בעיה, או שהם צריכים טיפול רגשי.
היתרון של טיפול רגשי לילדים עי הילינג הוא שטיפול רגשי כזה נחווה כפינוק ולאו דווקא כטיפול, ובמקרה שמדובר בהילינג מרחוק - הילדים אפילו לא צריכים לדעת שהם מקבלים טיפול רגשי.

היות והיה מדובר בבעיה שנמשכה כחודש, ועדיין לא הפכה לבעיה של ממש, האמא של הילדה ביקשה ממני לעשות לבת שלה טיפול רגשי עי הילינג מרחוק.
הילדה סבלה מבעיה בריאותית קטנה וגם מבעיה חברתית קטנה, ונראה היה ששתי הבעיות עלו על רקע של קשיים רגשיים - לכן נדרש היה טיפול רגשי.
סיבה נוספת להשתמש בהילינג ככלי של טיפול רגשי לילדים היתה גם רקע של לידה מורכבת, שלא בדיוק אפשר היה לזהות את ההשפעות הרגשיות שלה, אבל נראה היה הגיוני שגם היא הוסיפה לקשיים הרגשיים שמהם הילדה סבלה. 
 
מאוד הערכתי את האמא, שלא חיכתה עד שהבעיות של הילדה יגדלו ויצריכו טיפול דחוף, אלא היא בחרה מלכתחילה בטכניקת ריפוי מאוד עדינה כדי להחזיר את האיזון הרגשי של הבת שלה על כנו, עוד לפני שהאיזון ממש מופר, ומהבחינה הזו, הילינג, ובמיוחד הילינג מרחוק הוא טכניקה נהדרת לטיפול בבעיות רגשיות אצל ילדים.
 

איך עושים טיפול רגשי לילדים עי הילינג

הילדה שבה מדובר כבר קיבלה אצלי בעבר טיפול של הילינג בטכניקת EMF: איזון השדה האלקטרו-מגנטי.
בפעם הראשונה שעשיתי לילדה הילינג הנושא היה איזון הראש והלב או הראש והשכל - שהוא נושא קלאסי של טיפול רגשי לילדים.
הפעם הזאת, גם משום שחשבנו שאולי מדובר בילדה שנמצאת בלחץ כרוני בגלל הלידה הטראומטית שבה היא נולדה, עסקנו בניקוי היסטוריה.
בטיפול הילינג כזה אפשר לנקות ברמה האנרגטית מתוך ההילה המטופלת את הטראומות שהיא חוותה בחייה אלו ובחיים קודמים. טיפול כזה מאפשר 'התחלה חדשה' שמבוססת על ביטחון בכוחה ובתמיכה שיש לה בחיים - וגם הביטחון והתמיכה האלו סותרים את הבעיות הרגשיות של הילדים ומהווים יופי של טיפול רגשי לילדים בדרך נעימה ולא מפריעה.
 

טיפול רגשי לילדים עי תיקשור

לאט לאט, תוך כדי הטיפול, הרגשתי איך הבעיה הבריאותית נפתרת. בדרך כלל, כשמטפלים בקושי הרגשי הגוף מגיב מהר מאוד ונרגע. 
בהדרגה, גם הבעיה החברתית עלתה ונפתרה. תוך כדי ההילינג הגיע גם תקשור מהנשמה, ואפשר היה לראות את מקור הבעיה הרגשית ולטפל בה.
הילדה קיבלה אנרגיה כדי להעיז, להאמין ולאהוב, ובהדרגה, המשימה שעמדה בפניה הפכה קלה יותר עבורה.
כשרואים את הסיבות לקושי הרגשי אפשר גם להדריך את ההורים כיצד לתמוך ולעודד את ביתם בדרך הטובה ביותר, וכך להפוך אותם לשותפים העיקריים בטיפול הרגשי בילדים, ולהפוך את כל תהליך הטיפול הרגשי לקל ומהיר יותר גם עבור הילדים, גם עבור ההורים, וגם עבור כל מי ששותף לטיפול הרגשי - האחים, האחיות, החברים, וכד'. 
 

טיפול רגשי לילדים עי ריפוי הקשר עם האמא 

היות והטיפול הרגשי בילדה שילב גם הילינג ותקשור, אפשר היה לראות את המקור לחלק מהבעיות של אותה ילדה קטנה.
בגלל גילה, הקשר בינה ובין אמא שלה היה מעט אמביבלנטי.
היא עדיין לא ידעה להפרד, לא היה ברור לה מבחינה אנרגטית מה ההבדל בין יחסי אהבה ויחסי תלות, והיא עדיין לא הרגישה את עצמה כאדם נפרד מאמא. 
הטיפול הרגשי עזר לילדה להפריד בינה לבין אמה, ואז לקבל ולאהוב גם את עצמה וגם את האמא שלה - גם אם לפעמים הן לא היו באותה דעה, או שאפילו היו ביניהן חיכוכים, וגם אם לא תמיד הן רצו את אותו הדבר.
הרבה מאוד מבוגרים סובלים מבעיות עם ההורים שלהם, שנובעות מכך שמבחינה רגשית הם עדיין לא נפרדו מההורים שלהם, ולכן זו דוגמא טובה לכך שעדיף לבחור בטיפול רגשי לילדים כבר בגיל צעיר, מאשר להמשיך ולסחוב את אותן הבעיות עד לבגרות. 
 

סיכום: טיפול רגשי לילדים בדרך נעימה

אחד הדברים שהכי כואבים להורים היא כשיש לילדים שלהם בעיות, ובעיקר כשמדובר בבעיות שקשה להם לעזור בפתרונן, כמו בעיות בריאות, חברתיות או רגשיות.
בעיה נוספת היא, כאמור, הבעיה של ילדים לשכב בשקט במהלך טיפול שלם, והקושי שלהם לתקשר את הבעיות שלהן, לדבר עליהן ולהסביר אותן - כמו שעושים בטיפול רגשי למבוגרים, ולכן הרבה מאוד פעמים קשה לעזור להם.
השילוב של טיפול רגשי לילדים ביחד עם הילינג ותיקשור מאפשר לנו להמנע מכל הבעיות האלו, ולרפא ילדים בלי להפריע להם. 
 
לפרטים נוספים מוזמנת לפנות אלי בלינק הזה
©מיכל רון, מאי 2013

שלחי לחברה

האתר מוקדש לזכרה האהוב של קלרה וופסי   

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8