אטרקציות לילדים בדרך לאילת ובאילת - כולל מחירים

שלחי לחברה

חדשות הנופש באילת

האמת שאף פעם לא הבנתי למה מתלהבים מנופש באילת. בדרך כלל הייתי ממשיכה ישר לסיני, ובפעמים שבהן עצרתי באילת בהחלט הצטערתי על כך.
אבל דברים השתנו, ועכשיו יש לנו ילד, ובשנה שעברה, בגלל דיל ממש זול שגיסתי מצאה, נסענו גם כן – וירא כי טוב. אילת השתנתה לגמרי ונהייתה ממש מקום נחמד לנופש – או שאני השתניתי?
 

נופש באילת בזול - מחירים

אז ככה: בשנה שעברה (2015), בפברואר, שילמנו שלושתינו – זוג עם ילד, חדר 1, 3 לילות, חצי פנסיון, במלון ישרוטל ים סוף (4 כוכבים) 1,700 שח, הכל כולל הכל! הכי בזול בעולם, נכון?
השנה ראינו כי טוב, ובחרנו לנסוע בשבוע הראשון של חופשת הפסח, שבוע לפני חול המועד. שוב, שילמנו 1,700 שח, לשלושתינו בחדר אחד, 3 לילות, חצי פנסיון, במלון סי (3 כוכבים). המיקום היה ממש מרכזי, ליד אטרקציות כמו המזרקה, אבל היה הרבה פחות כייף. גם המלון הרבה פחות יפה והרבה פחות מפנק, וגם הכל כבר היה כשר לפסח ):
יחד עם זאת, בהתחשב בכך שמדובר באחד השבועות העמוסים של השנה (לא היה במלון ולו חדר אחד פנוי!) זה עדיין מחיר מצויין.
כדי להשיג את המחירים הכי זולים הזמנו למלון סי דרך בוקינג.קום, ובמלון ישרוטל יצא זול יותר להזמין ישירות דרכם.
 

9 אטרקציות איכותיות וזולות לילדים באילת

כאמור, היינו עם ילד בן 5 וחצי, והופתענו משלל הפעילויות השוות והלימודיות שחיכו לנו.
בעקרון – אנחנו מעדיפים לטייל בהרים מאשר לעשות קניות עם ילד מנדנד, והאטרקציות שקיבצתי כאן בהתאם.
 

1. המצפה התת ימי באילת במחיר הוגן

הוא אולי האטרקציה הכי פופולארית של אילת. כולם הולכים לשם, ולא לחינם. מה שלא כולם יודעים, לפחות לא מראש, זה שכרטיס הכניסה, בסך כ 100 שח לאדם, תקף ל 3 ימים שלמים! כלומר – לא חייבים לגמור הכל בפעם אחת, ואם מחפשים משהו לעשות למשך שעה – שעתיים בסוף היום – כייף להגיע למצפה בסוף היום, כשאתם לבד (:
 

2. פארק תמנע

גם כרטיס הכניסה לפארק תמנע (מחיר: כ 160 שח לרכב) תקף ל 3 ימים שלמים, דבר שהופך את פארק תמנע לאטרקציה אלטרנטיבית לאילת כולה! אפשר ללון בסביבה, או אפילו בפארק עצמו, ולבלות בו מספר ימים, עם גיחה או גיחות לאילת. בימים האלה אפשר לעשות בתמנע מסלול אופניים סובב אילת, טיול רכוב בתוך האוטו, עם אפשרות לשלב גם טיולים רגליים קצרים או ארוכים. בגלל החום - עדיף לטייל בפארק תמנע אחרי ספטמבר ולפני אפריל.
 

3. פארק הצפרות באילת

מקום ממש חמוד. באתר כתוב שיש הדרכות לקבוצות בלבד, אבל אנחנו צלצלנו להתעניין, ואירגנו עבורינו גם קבוצה וגם סיור בפארק הצפרות. כדאי מאוד להביא משקפות אם יש לכם, או להשכיר משקפות במקום. מחיר השכרת משקפת: 20 שח, מחיר הסיור בפארק הצפרות היה 100 שח למשפחה.
 

4. פלמינגו באילת - ללא מחיר!

כן! יש פלמינגו באילת! 10 קמ צפונה מהעיר, בבריכת המלח הכי צפונית אפשר לראות עשרות פלמינגו. ממש כייף. יש גם מקום מיוחד מוגבה כדי להתסכל עליהם, ואם נוסעים ממש לאט הם אפילו לא בורחים. חשוב לנסוע עוד 5 דקות עד הבריכה האחרונה, ולא להסתפק בשלל ציפורי המים שרואים בבריכות הדרומיות יותר.  מחיר: חינם!
 

5. טיולים רגליים בהרי אילת ובערבה, ליד אילת - חינם

את הטיולים האלה, כמו את הטיולים בפארק תמנע, עדיף לעשות בחודשים הקרים יותר. מה שחשוב לדעת שהאתר של עיריית אילת מלא במידע על אטרקציות וטיולים רגליים שכייף לעשות גם עם ילדים. יש מסלול מפורט והוראות לדרך. מחיר: חינם!
 
6. המזרקה באילת
המזרקה באילת חדשה יחסית, אבל ממש כייפית. יש מספיק מקום, יושבים על הדשא, חצי שעה שומעים מוזיקה + מזרקות יפות, ורק אז מתחיל המופע האמיתי – והמלהיב! יופי של אטרקציה (: כדאי להתעדכן מראש לגבי שעות וימים. הנה לינק לוידיו של המזרקה המוזיקלית באילת – המזרקה המוזיקלית הגדולה בארץ. מחיר: חינם!
 

7. טיילת אילת

אטרקציה שהיתה פחות כייפית עבורינו. עשינו סיבובון, וחזרנו למלון. קצת מוזיקה, הרבה מאוד אנשים, לונה פארק קטן, קצת קניות.
 

8. גלרית אמני אילת

אני יודעת שנשמע מצחיק, אבל ממש כייף. כמו מוזיאון קטנטן, עם תמונות יפות. חצי שעה להרגע קצת עם הילדים בדרך חזרה למלון. מחיר: חינם.
 

9. ריף הדולפינים

ריף הדולפינים באילת הוא ממש חמוד, ואטרקציה ממש מיוחדת. הסיבה שהוא אחרון היא בגלל המחיר המאוד גבוה. אפילו הטבילה בים בלבד תעלה לכם משהו כמו 70 שח לאדם. מה שכן – החוף מאוד נחמד, ואפשר בהחלט לראות את הדולפינים מקרוב גם כשמוותרים על שנורקלינג או צלילה שעולים הרבה יותר.
 

3 אטרקציות מיוחדות בדרך לאילת – עם ילדים

1.מכתש רמון בחצי הדרך לאילת

הדרך לאילת ארוכה, ולכן בחרנו לטייל במכתש רמון. יש כמה מסלולים יפים במכתש רמון ובדרך לאילת באתר טיולי. עשינו את הטיול המעגלי של נחל נקרות – כשלוש שעות הליכה, ואחכ הילד כבר ישן כל הדרך לאילת (: הגענו בדיוק לארוחת הערב.
 

2.הדרכות אסטרונומיה, גיאולוגיה, מאובנים ודינוזאורים בדרך לאילת

במתחם של כושי, 101 קמ מאילת, מתגוררת ויני ון-דר אורד, אחת המומחיות הגדולות בארץ לאסטרונומיה, שנותנת הדרכות גם בגיאולוגיה, או לילדים – מאובנים ודינוזאורים (: זה אולי סוד, אבל יש אצל כושי כמה חדרי אירוח, ואפשר לצאת בערב לכיוון אילת, להגיע לארוחת ערב – אופציה, ואז הדרכה לילית באסטרונומיה על הכוכבים + צפיה בטלסקופ של ויני, ללכת לישון, ולהתעורר במרחק שעה וחצי נסיעה מאילת.
 

3.מרכז הטורפים בשמורת החי-בר

יש אטרקציות שמצווה לתמוך בהן, משום שמדובר בשמירת טבע עבור כולנו. במרכז הטורפים בחיבר נכנסים לחדר חשוך – משום שהטורפים פעילים בעיקר בלילה. אטרקציה כייפית ומעניינת, שהילדים גם לומדים ממנה משהו (:
 

סיכום האטרקציות לילדים באילת

היה ממש כייף – גם לנו וגם לילדים, ממש מעניין, וגם זול!
אם יש לך עוד טיפים לנופש זול באילת, עם ילדים, או עוד אטרקציות לילדים שלא הבאתי פה – אשמח להוסיף (:
 
©מיכל רון, מאי 2015 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

האתר מוקדש לזכרה האהוב של קלרה וופסי   

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8