סרטים טובים לילדים, לצפיה ישירה חינם

שלחי לחברה

סרט טוב למשפחה: מה לעשות עם הילדים בשבת של גשם

אם את מחפשת פעילות מגבשת לכל המשפחה, אם התבטלו לך התוכניות ואת מחפשת מה לעשות עם הילדים אחהצ או ביום של גשם, או אם סתם בא לך פופ קורן (הנה הלינק למתכון מיוחד) – פשוט להושיב את כולם ביחד מול המסך. תכייפו (:
 

סרטים טובים, חינוכיים ומעוררי השראה לילדים – לצפיה ישירה חינם

  ורק מילה לפני שנתחיל - 
רוצה להיות אמא טובה יותר?
מה אם היית רגועה יותר? 
מרוצה יותר מהחיים שלך ומהזוגיות שלך? 
אשמח לשלוח לך את המדריך שיראה לך
צעד אחר צעד איך לחיות בטוב יותר עם עצמך.
כתבי לי עכשיו בלינק הזה,
ואשלח לך את המדריך.

הדרקון הראשון שלי לצפיה ישירה חינם

כל המאמר הזה נכתב לאחר שראיתי אתמול עם אלעד את הסרט הדרקון הראשון שלי / How to Tame Your Dragon. הבטחתי לחפש לו סרט עם דרקון, והיה כזה כייף!
קצת קשה למצוא את הסרט הראשון בסדרה, אבל הנה הלינק, ובלינק הזה יש עוד כמה קישורים ליוטיוב, ויש גם סדרי המשך – הדרקון הראשון שלי 2, והדרקון הראשון שלי 3.
 

הסרט הראשון של קרטה קיד, משנת 1984 – לצפייה ישירה חינם

אם הילדים שלך קצת יותר גדולים, או אם הם רוצים סרט אמיתי – לא מצוייר, או סתם אם את רוצה ללמד אותם ערכים – הסרט קרטה קיד, על ילד בגיל ההתבגרות שעובר לסביבה חדשה ולא פשוטה, יעזור לך להסביר להם עד כמה הדברים אינם כמו שהם נראים ממבט ראשון, על החשיבות של אימון והתמדה, של מורה טוב לחיים, ועם המסר הכי חשוב - שגם הקטנים יכולים לנצח! הנה שוב הלינק
 

סרטים מעוררי השראה על אנשים מעוררי השראה – לצפייה ישירה חינם

הסרטים האלה מתאימים לילדים קצת יותר גדולים, והאמת – גם להורים שלהם!
 

הסרט גנדהי לצפייה ישירה – על חייו של המהאטמה גאנדהי מהודו

כשמלאו למהטמה גנדי 70 שנים אלברט איינשטיין אמר עליו: 'בדורות שיבואו אנשים לא יאמינו שאדם כזה, בשר ודם, אכן התהלך על האדמה הזו'. ואכן, סיפור חייו של מהטמה גנדי, שהקים את הדמוקרטיה הגדולה בעולם – הודו, הוא אחד הסרטים הכי מעוררי השראה שיש. סרט של 3 שעות – כדאי לפנות זמן מראש. הלינק לסרט גנדי לצפיה ישירה חינם
 

הסרט נאום המלך לצפייה ישירה – על חייו של ג'ורג' החמישי

אם אי פעם תהית על שם מי נקרא רחוב קינג ג'ורג – הסרט נאום המלך יגלה לך, וגם יעזור לך להבין למה. תרפיה נהדרת לאנשים עם חרדה חברתית...  הנה שוב לינק לצפיה ישירה בסרט.
 

הסרט סלמה על מרתין לותר קינג ומאבקו לשוויון זכויות בארהב

הסרט סלמה מספר את סיפור מאבקם של השחורים בארהב לשוויון זכויות, בהנהגתו של מרטין לותר קינג, תוך אזכור דמויות בולטות נוספות שתרמו למאבק, כמו מלקולם X ואחרים.
זהירות: הסרט מכיל הרבה אלימות וקטשופ, ולאו דווקא מתאים לצפייה לילדים קטנים. ועדיין – סרט ממש שווה ומעורר השראה. הנה שוב הלינק לצפיה ישירה חינם.
 

סרטי פילוסופיה ורוחניות לצפיה ישירה חינם – לילדים!

הסרט הרוחני החכם מכולם הוא ללא ספק בליפ / What the Bleep Do We Know  , שמשלב ביד אמן בין פיזיקת קוונטים למיסטיקה בדרך שכל אחד יכול להבין, וגם להרוויח כמה תובנות מעוררות השראה לחיים – דברים שניתן ליישם בחיי היומיום מיד כשנגמר הסרט, לילדים, ובעיקר עבור ההורים שלהם! הנה הלינק, כולל הלינק לסרט ההמשך Down the Rabbit Hall.
 

סיכום: סרטים לילדים כפעילות משפחתית מעוררת השראה

סרטים מעוררי השראה זה כייף, לראות סרט זה קל, ויחסית לקורס מדיטציה או לתהליך בפסיכותרפיה זה קצר. לכן אני ככ ממליצה על הסרטים האלה – לא רק לתלמידים שלי, אלא גם לך ולילדים שלך (:
צפייה בטלביזיה היא לא הפעילות החינוכית הכי מומלצת, אבל אם את בוחרת מראש סרט לילדים שמתאים לכל המשפחה – את יכולה להרוויח גם כייף, גם למלא את הזמן בשבת ארוכה, ואפילו לעשות את הקפיצה הבאה בדרך הרוחנית שלך.
אם יש לך סרטים נוספים להמליץ עליהם – אשמח אם תשלחי לי,
והנה שוב המתכון לפופ קורן (:
 
אם אהבת את הסרטים המומלצים – אשמח אם תשתפי את המאמר.

מוזמנת גם לכתוב לי בלינק הזה,
ואשמח לכוון אותך
איך לחיות בטוב יותר עם עצמך,
ועם הילדים - במתנה!

©מיכל רון, ינואר 2017 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

האתר מוקדש לזכרה האהוב של קלרה וופסי   

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8